Naucz się profesjonalnie pozyskiwać fundusze na działalność swojej organizacji. Wykorzystaj kluczowy dla fundraiserów czas, czyli ostatni miesiąc roku kalendarzowego. To właśnie wtedy hojność darczyńców jest największa.
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zaprasza na dwudniowe szkolenie online z fundraisingu, które odbędzie się zdalnie (na platformie Zoom) w dniach 5-6 grudnia 2022 roku w godzinach 09:00 – 15:00.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
– dla początkujących, jak i doświadczonych fundraiserów
– dla wszystkich działaczy trzeciego sektora i społeczników
– dla zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń
– dla wszystkich, którzy myślą o przebranżowieniu się
– dla osób, które chcą zapoznać się z nową, dynamicznie rozwijającą się dziedziną życia społecznego
Dołącz do spotkania i poznaj tajniki:
– sposobów komunikacji z darczyńcami
– metod pozyskiwania funduszy
– kodeksu etycznego fundraisera
– budowania kampanii fundraisingowej
Dzień : PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU
1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
5. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
6. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
7. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
8. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
9. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
10. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
11. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
12. Pytania, podsumowanie.
Dzień : KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI
1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy.
2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
3. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie?
4. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
5. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
6. Co powinna zawierać oferta współpracy?
7. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
8. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
9. Pytania i odpowiedzi.
Koszt uczestnictwa: 850 zł
Liczba miejsc ograniczona.
Wszyscy absolwenci otrzymają dyplom ukończenia szkolenia w wersji cyfrowej i fizycznej, sygnowany przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.
Więcej informacji na https://fundraising.org.pl
Formularz zapisów:
https://forms.gle/5VwDUHfdhgjbB1dc7
W razie pytań prosimy o kontakt:
szkolenia@fundraising.org.pl
+48 12 423 80 07
+ 48 698 150 342